*alt_site_homepage_image*
lt
en ru

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Kazachstano Respublikoje, Kirgizijos Respublikai, Tadžikistano Respublikai ir Uzbekistano Respublikai skelbia atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę

Atranką užimti sekretoriaus/sekretorės pareigybę

Pareiginės algos koeficientas nuo 0,59.

Reikalavimai:

  • turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • mokėti kazachų kalbą ne žemesniu kaip C1 lygiu, rusų ir anglų kalbą – ne žemesniu kaip B2 lygiu, lietuvių k.– ne žemesniu kaip B1 lygiu;
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Funkcijos:

  • padėti ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  • atsiliepti telefonu, administruoti skambučius;
  • teikti bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengti atsakymus į paklausimus;
  • pagal kompetenciją susirašinėti su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
  • registruoti gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoti ir siųsti dokumentus, tvarkyti protokolinę korespondenciją ir vykdyti kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • pagal kompetenciją rengti raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
  • formuoti ambasados dokumentų bylas, rengti dokumentacijos planą bei tvarkyti archyvą;
  • stebėti žiniasklaidos pranešimus, platinti ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  • platinti Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  • atnaujinti ir skelbti informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  • atlikti vertimus raštu;
  • sudaryti ir nuolat pildyti ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  • dalyvauti administruojant diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  • prisidėti prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  • formuoti konsulinių dokumentų bylas, rengti dokumentacijos planą ir tvarkyti archyvą;
  • vykdyti kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais ambasados veiklą, konsulinių funkcijų atlikimą, administracinio darbo patirtis, konsulinio darbo patirtis.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 4 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu amb.kz@urm.lt, turi pateikti asmens dokumento kopiją, gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir motyvacinį laišką.