*alt_site_homepage_image*
lt
en ru

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Kazachstano Respublikoje, Kirgizijos Respublikai, Tadžikistano Respublikai ir Uzbekistano Respublikai skelbia atranką užimti pusės darbo laiko normos (0,5) raštvedžio/raštvedės pareigybę.

Lietuvos Respublikos ambasada Kazachstano Respublikoje, Kirgizijos Respublikai, Tadžikistano...

Lietuvos Respublikos ambasada Kazachstano Respublikoje, Kirgizijos Respublikai, Tadžikistano Respublikai ir Uzbekistano Respublikai skelbia atranką užimti pusės darbo laiko normos (0,5) raštvedžio/raštvedės pareigybę.

Reikalavimai:

  • turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • mokėti kazachų ir rusų ne žemesniu kaip C1 lygiu, anglų kalba – ne žemesniu kaip B1 lygiu.
  • mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;

Funkcijos:

  • pagal kompetenciją prisidėti prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
  • teikti informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengti konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengti atsakymus į paklausimus;
  • atsiliepti telefonu, administruoti skambučius;
  • priimti lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarkyti konsulinę korespondenciją;
  • rengti konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
  • pagal kompetenciją palaikyti ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
  • atlikti konsulinių dokumentų vertimus raštu;
  • formuoti konsulinių dokumentų bylas, rengti dokumentacijos planą ir tvarkyti archyvą;
  • pagal kompetenciją palaikyti ryšius su lietuvių bendruomene;
  • ruošti konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarkyti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
  • vykdyti kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais ambasados veiklą, konsulinių funkcijų atlikimą, administracinio darbo patirtis, konsulinio darbo patirtis.

Su atranką laimėjusiu kandidatu bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Numatoma darbo pradžios data: 2025 m. liepos ar rugpjūčio mėn. Kandidatas bus tikrinamas dėl galimybės suteikti teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2025 m. gegužės 2 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu amb.kz@urm.lt, turi pateikti asmens dokumento kopiją, gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir motyvacinį laišką.