Temos Žymėti visus

Skelbimai Spausdinti RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Jungtiniuose Arabų Emyratuose skelbia atranką užimti sekretoriaus pareigybę naujai steigiamoje Lietuvos Respublikos atstovybėje JAE

Sukurta 2019.07.01 / Atnaujinta 2019.07.01 14:08

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti arabų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1, anglų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, diplomatinio protokolo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“ arba nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

  1. padeda ambasados vadovui  ar priskirtam darbuotojui;
  2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius ir paštu bei el. paštu gaunamą korespondenciją;
  3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  4. pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis, projektus;
  5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  6. pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
  7. formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
  9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  10. atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
  11. atlieka vertimus raštu;
  12. sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
  14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  15. vykdo kitus atstovybės vadovo  nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- administracinio darbo ir darbo JAE patirtis, išmanyti JAE valstybės institucijų sąrangą ir veiklos ypatumus, gerai suprasti vietos kultūrinius ypatumus.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis ir mokamas nustatyto dydžio atlyginimas.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2019 m. liepos 30 d. 17.00 val. (Lietuvos laiku) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą anglų arba lietuvių kalba ir motyvacinį laišką arabų kalba (0,5 - 1 psl.). Informuosime tik atrinktus kandidatus, su kuriais pokalbiai planuojami 2019 m. rugpjūčio mėn. telefonu/skype.

Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

Naujienlaiškio prenumerata